vrijdag 28 augustus 2009

Practice in Den "Fokkin'" Haag

Zoals ik eerder al zei...als je op het conservatorium zit en op de Uitmarkt staat moet je wel wat kunnen. Bij gebrek aan Googlen & Youtube besloot ik dus te wachten om Linda live te zien..

En wauw dat was een plezante surprise, dus ik kom daar (na een wereldreis, Nederland is groter dan je denkt) in een studio, vet laat (anders zou ik het niet zijn). Staan er 5 mensen muziek te maken alsof hun leven ervanaf hangt. Twee loeiende gitaren, een vlammende bassiste, een (te) gekke zangeres en of course de drumster.

Ik zou zeggen superspace em nog ff op de foto..en als je muziek hoort dan zit het goed.. 
Heb je die superpower niet, kom dan gewoon zondag naar het Grolsch podium (14.30) en komt wordt stiekem fan..(Ik ben het al, maar weet het nog niet)

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats