vrijdag 14 augustus 2009

Najiba & Quinteto Tango Extremo

Najiba werkt samen met Quinteto Tango Extremo. Voordat ik daar verder op in ga even dit. Ik vond toevallig dit filmpje van de NK Poetry Slam 2008.



Ik moet bekennen dat poetry niet echt mijn ding is, maar -luister even dan- Najiba komt wel hard hier. Ik snap tenminste wat ze zegt. Dat commentaar onder het filmpje begrijp ik ook wel. En dat is precies waarom heeft Najiba gewonnen. Dus skip gewoon even door naar die battle waarin Najiba killt. Weet je ook wat zij doet. Laat ik dan ook maar even schaamteloos de Poetry Circle pluggen - precies wat de dokter voorschrijft.

Waar was ik gebleven. Ja, ze gaat samenwerken met QTE. Check dit even dan:



Je snapt het al. Mensen gaan je over twintig jaar vragen: "Weet je nog, zaterdag 29 augustus 2009, 18.00, ik was daar gewoon bij. En jij?" Zou beetje nep zijn als je "nee" moet antwoorden dan en geschiedenis hebt gemist. (Ging ik daar even over de top? Beetje he, maar je snapt m'n punt.)
 
Free counter and web stats