maandag 14 juli 2008

Hi, my name is: Ricardo


Dit is Ricardo (17). Hij is net geslaagd van de havo en kan niet wachten om te beginnen aan het conservatorium in Alkmaar. “Eindelijk! Alsof het eeuwig duurde voordat deze dag zou komen.” zegt Ricardo. Als twaalf jarig jongetje richtte hij zijn eerste band op, waarin hij drumde. In zijn tweede bandje ‘Timeless’ leerde hij basgitaar, piano en keyboard spelen. Daarnaast houdt hij zich achter de schermen ook bezig met producen en songwriten. “Mijn hobbies zijn muziek, muziek en nog eens muziek en het lijkt me ideaal om van hiermee mijn brood te kunnen verdienen.”

Over de Uitmarkt van dit jaar heeft hij het een en ander al gehoord en gezien. “Ik verwacht dat het heel leuk gaat worden met al die verschillende vormen van kunst zoals literatuur, poëzie en muziek. Verder treden er grote namen op. Samenwerken met zo’n artiest lijkt me een groot avontuur, waarvan ik veel kan leren.”

Ben jij benieuwd naar hoe het avontuur zal verlopen voor Ricardo, hou dan iedere week zijn road to Remix bij! En ow ja. Ricardo moet je niet alleen lezen, maar vooral ook horen. Komt 'ie. - Betty

boomp3.com

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats