maandag 13 juli 2009

Dit is......Linda

Na d'r opa, d'r oom en haar moeder moest Linda er wel aan geloven... Drummen zit in de familie. In de schoolvakantie werd het drumstel in de woonkamer gezet en mocht iedereen helemaal losgaan. Al gauw bleef het niet alleen bij schoolvakanties. Linda gaat nu alweer naar het laatste jaar van het conservatorium waar ze de pop opleiding volgt. Maar als je dacht dat het daarbij bleef heb je het mooi mis! Linda drumt en zingt in twee bandjes: ReBelle en Bombay Show Pig waarmee ze geregeld optreedt. Check: http://www.msplinks.com/MDFodHRwOi8vd3d3LndlYXJlcmViZWxsZS5ubA== & http://www.myspace.com/bombayshowpig
Hoogtepunten uit haar carriere tot nu toe zijn: Optreden met Bombay Show Pig in een reptielenmuseum, waar iedereen zo uit z'n dak ging dat het P.A. systeem het begaf én spelen met ReBelle voor 2500 mensen in het voorprogramma van Beth Hart en HET platencontract bij Sony (zie foto, Linda = links).

Haar motivatie haalt Linda uit het gevoel dat muziek je kan geven. "Op vakantie stond ik zo uit mijn dak te gaan bij Eagles of Death Metal dat ik totaal vergat dat ik onwijs nodig moest plassen! En als ik zelf speel, ga ik daar zo in op dat ik alles om me heen vergeet en dat is het gaafste gevoel in de wereld".

Plannen voor de toekomst heeft Linda genoeg. Na eerst af te studeren met een dikke 10 gaat ze een super toffe plaat maken met ReBelle en met Bombay Show Pig touren en de underground wereld veroveren.

Linda heeft ook heel wat in petto voor op de Uitmarkt. Wat precies houden we nog even geheim, maar we houden je op de hoogte!

Geen opmerkingen:

 
Free counter and web stats