maandag 18 augustus 2008

Marlies Somers by Quinsy Gario

Toen ik de lijst met artiesten voor me had was er iets aan de naam Marlies Somers dat me aantrok. Misschien omdat 't als summer klinkt. Na wat gegoogle kwam ik er achter dat Marlies niet alleen stemmen doet voor films, videogames en tekenfilms ze schrijft en zingt ook! En ze had haar debuut met eigen materiaal tijdens Palabras gedaan een paar jaar terug. En zoals jullie nu wel weten Babs Gons van Palabras is m'n spoken word mentor. Hoe kan ik dan niet een special met haar doen? Dus na wat gebel van Jana van Caspel, de producente van het literaire gedeelte van de Uitmarkt, van Thomas, je weet wel die ene van NOWHERE, en van mij ging ik haar op dinsdag 5 augustus ontmoeten. Ze had een optreden in het Blauwe Theehuis in het Vondelpark. En wat een optreden. 't Was cabaret gemixt met multiple personality disorder. Het stuk ging over de zoektocht naar jezelf en in het bijzonder de tocht die Marlies had afgelegd van ballet dansersje tot theaterschool studente tot 0900 callcenter medewerkster. Na de voorstelling hadden we 't dus over wat we als special zouden kunnen doen. Wat we eerder telefonisch hadden besproken, een poetry slam achtige afwisseling, werd vrij snel overboord gegooid. Na het zien van haar stuk leek 't mij wel interessant om er juist een onderdeel van te worden en dat vond zij ook een goed idee. Tijdens de Uitmarkt zou ze ook een variant van deze show opvoeren. Vandaar ook geen foto's van de voorstelling; laat jezelf maar door ons verrassen. - Quinsy

1 opmerking:

Anoniem zei

Vuile vieze strontvlieg dat je bent. Mag leiden dat je snel oprot naar je oerwoud met je kinderfeesten verpesten. Wees maar trots op jezelf. 1 ding wel je hebt het ook voor jezelf verpest. Iedereen in NL zal wanneer deze jou naam hoort denken aan de klootzak welk een kinderfeest wilde verpesten maar het niet lukte hahaha

 
Free counter and web stats